Snarkbebis.

Lille Sam sitter i bebissittern här bredvid och snarkar så sött. Antar att det är för att han är lite snorig som han snarkar. har era barn med snarkat någon gång?
Han älskar verkligen att bli buren, men ens handleder strejkar ju ibland så då är babysittern perfekt även om den inte alltid är så poppis. Men med nappen slappnar han av lite och då går det bättre.
Under tiden han sover har jag kastat i mig lite kantarellsoppa med dillkvistar i och ätit två knäckemackor med ost till.
det är inte mycket mat men fullt tillräckligt såhär, eftersom vi ju äter när sambon kommer hem från jobb.

Våra katter är som tokiga nu, de är på bordet jämt fastän de inte får, jag får nästan passa dem mer än Sam hehe. Men jag vill inte ha katthår i maten så på bordet får de ej vara.Självklart e det uppmärksamheten de vill ha nu när de kommer lite i skymundan, men jag försöker mysa lite med dem så fort tiden tillåter.

Om en timme skall vi vara på bvc o det gäller att börja klä på i tid, eftersom vi bor på 3je våningen utan hiss så tar det iaf 5 minuter att komma ner med vagnen, jag skulle inte gråta om de fick för sig att bygga en hiss här. men man får ju iaf snygga armmuskler om inte annat;)

Nej nu skall duka undan maten och fixa lite innan det är dags att bege sig.

Förresten ni som läser, hur långt var ert barn när han/hon föddes?

Kommentarer
Postat av: Jullan

Emilia va 52cm & Emma va 51cm.

2009-01-07 @ 14:12:56
URL: http://mammajonetta.blogspot.com
Postat av: Sara

52 cm var Max

2009-01-07 @ 17:43:28
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: molly

min alice var 51cm

2009-01-07 @ 19:10:15
URL: http://molly21.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0