Stressmamman.

Njyay!

Kul i rutan. jag stressade som en toka, och ändrade lite på Sams mattider, allt för att jag skulle tima perfekt med mammagruppen idag! Inte så kul alltså när jag upptäcker att jag är en hel timme sen och har stressat som en toka.
Well, det är Malin i ett nötskal, och kalendern jag har den används inte så flitigt som den uppenbarligen skulle gjorts, jag är snurrig helt enkelt, det är FÖR mycket att ha i skallen för att jag skall komma ihåg allt. Men nästa gång den 12/2 kl 13 skall jag dit e det tänkt. Så ni som läser, ni kan väl påminna mig, om ni inte har ngt bättre att komma ihåg alltså?;)

Men fick iaf en promenad, men gud vad kallt det är ute, speciellt då man upptäcker att jeansen är så slitna mellan benen att det blåser fint, och gör mina små stackars ben till ispinnar. Grrrr. Well bara att bita ihop, en timmes promenad blev det iaf, (man måste passa på när mn tagit ut vagnen för alla trappor) och nu är vi inne igen. Skulle gärna gått längre om jag inte varit så kall som jag blev. Nästa gång blir det looongkaaalliisooong.

Idag blir vår älskling 3 månader. Holy, tre månader.Galet vad tiden går. Han är en så rejäl pojk på många sätt och vis. Han är så med, så nyfiken, och så charmig. Han skrattar och har en vilja av stål. Han är nästan helt stabil i nacken och han börjar greppa bra på saker och ting! Vår älskling. Du är den finaste som finns. Skall se sen om det kan komma upp lite nya foton.
Det tar ju som sagt lite tid att ladda över alla miljoners bilder. Men ni har väl tålamod eller?

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis Sam =)

2009-01-29 @ 15:29:57
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0