Tvättstugebitches.

Herregud, om man känner för att bråka eller bara bli på jäkligt kasst humör då är det tvättstugan man skall gå till.
Det är där de riktiga skvaller och  håller till. OCH de som inte har ngt liv.
I alla fall, jag skulle ju i all hast tvätta idag, eftersom vi samlar ihop allt till helgen då sambon jobbar, Och just då är alla bitchesena lediga och står där nere och hänger, och granskar vartenda grej man gör...

Typ shit... vad e det för kläder hon tvättat... typ bara massa märkes eller? Åh shit, skall hon verkligen stoppa de olika färgerna ihop ( ja jag kan tvätta tack!) Åhno skall mangeln verkligen användas? Mjapp, inte så fresh att sova i skrynkliga lakan så japp ill need to mangla the shit. Och jäääklar, hon verkade ha bråttom, lite sådär stressad. Vart skall hon iväg nu denna busya flicka?

Well... här hänger man hela dagarna och det är alltid samma kvinns som är där när man kommer... och de är så jävla nyfikna och skall ha åsikter om allt man gör, ALLT!

Men hur som helst...det finns en del surisar som inte hälsar, och som bara stirrar på en när man kommer kånkandes med nya shoppingbags och påsar titt som tätt. JA jag gillar att handla, och JA jag samlar allt till helgen och tar allt på en gång. Och Ja vi har en ny bil, och ja vi har den dyraste vagnen PGA att det inte finns ngt sablans hiss här och för att jag gillar den! (Och det e typ ett samtalsämne här på gården, sinnesjukt nog.)

har folk inget liv?

Kommentarer
Postat av: Jonetta

va har Sam för vagn o vilken färg?

2009-01-24 @ 18:14:51
Postat av: Sara

Usch vad irriterande!!

2009-01-24 @ 18:27:48
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: gabby

jag har köpt mammajeans idag på hm, jättefina och ljusblå :) kanske skickar en bild sen!! ses på tisdag!!

2009-01-24 @ 18:50:12
Postat av: Linda

herregud, vissa människor har inget liv. tänk att det kan sticka så i ögonen på folk att man lägger ner lite pengar och tanke på att ha snygga kläder och saker. Allt handlar ju om vad man prioriterar!

jag känner igen det där enomenet...

ha en bra kväll!

kram

2009-01-24 @ 19:13:42
URL: http://familyspace.blogg.se.
Postat av: malinsmix

Sam har en svart bugaboo!:)

2009-01-24 @ 21:56:06
Postat av: Hannie

Vet hur det är, suck! Folk ska skita i vad man gör och vad man lägger pengar på >_< Jaaa jag lägger mina tusenlappar på fotoutrustning och inte nån &¤#%&¤% båt som typ alla andra här gör och jaaa jag köper EN Bugaboo för x antal kronor istället för att köpa TRE vagnar för ännu flera tusen tillsammans. Gissa hur folk reagerade år 2006 när jag var den enda i hela j*vla Gävle med Bugaboo i nästan ett år? Jag var typ "hon från Mars", folk har verkligen inget bättre för sig, de kunde stanna upp på gatan och bara ställa sig rakt upp och ner och GLO. Helt ofattbart för mig!

2009-01-25 @ 11:20:55
Postat av: Jill

Varför ens bry sig? Jag tror knappast att det är någon som är intresserad av VAD man tvättar hahah :p

2009-01-25 @ 14:04:29
URL: http://theodorthebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0