Väggord.

Har nyss beställt hem dessa ord som dekoration till Sams barnrum.

" SÅ älskad från första stund"

Tänkte sätta upp dem på väggen någonstans sen när jag skall börja inreda hans rum.
Det skall bli så kul, jag klurar redan på hur jag skall göra. Japp JAG eftersom jag tänker ta på mig äran att inreda Sams rum alldeles ensam UTAN min sambos samtycke, jag är egoist i detta läge. För jag vill verkligen inreda det helt och hållet på mitt sätt. Jag har ju inte fått inreda något rum här hemma exakt som jag vill, EFTERSOM jag råkar ha en sambo som faktiskt med bryr sig om hur man skall ha det. Ovanligt va? de flesta brudar brukar väl få fritt fram när det gäller sånt.
Det önskar jag med att jag fick. MEHN.

Så därför är detta min grej, eller hur Sam?

Han nicka så medhållande där han ligger och sover på sitt babygym.
Tack älskling. Sa jag att du var mammas pöjk?:)

Nej nu skall jag surfa vidare, jag letar ramar för tillfället, vill ha enkla snygga vita.. någon som vet någon sida?
Ja behöver lite ramar nu när mina 499 bilder kommit med posten idag.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilket fint budskap på väggorden!

2009-01-14 @ 16:11:12
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0