Våldtagen i sömnen.

FYFAN! Vilken hemsk dröm jag hade i natt. Det är sällan jag drömmer så himlans otäckt som jag gjorde.
Jag drömde att jag hoppade in i en taxibil. Det var en medelålders man som körde bilen.
Efter ett tag började han ta på mitt ben och jag bad honom vänligt men bestämt att sluta.
Han gjorde det för någon sekund för att sedan fortsätta. Och mer och mer.
Jag fick panik och bara skrek att han skulle släppa ut mig.
Men han bara körde, och stannade inte bilen... jag fick då fullkomlingt psykbryt och ännu mera panik flög på mig..

då vaknade jag och var helt andfådd av panikkänslor.. och insåg ganska snart att det var en mardröm. Vilken jäkla tur,.
Men fy vad den har dragit ner min morgon, jag var på sånt olustigt humör hela morgonen.. men nu sen vi var ute och gick så har jag såklart skakat av mig mardrömmen. MEN gud, n'är jag har svårt att släppa en mardröm, hur i helsikke klarar man av en sådan verklighet de som blivit utsatta det förstår inte jag.

Usch. Hemska dröm. Fy fy fy.

Undrar varför man drömmer så hemkst? kan det vara för att ag igår funderade över hur fasligt otäckt jag tycker att mörkret är?

Well well... nu umgås med min kära familj.

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Nämen fy vilken otäck dröm. Förstår att du har känt dig olustig.



Hoppas du bara får drömma fina drömmar natten som kommer. :)



Stor kram

2009-01-17 @ 19:43:52
URL: http://annlouise.blogg.se/
Postat av: katya

sv: okej, ska försöka göra en sån guide! Vet dock inte om jag själv är så bra på att rama in... hehe. Men menar du som ramarna runt bilderna i din hedder? =)



Kram! <3

2009-01-17 @ 22:50:10
URL: http://katyas.blogg.se/
Postat av: Emelie, mamma till Noah

Vilken liten goding till son du har :D

2009-01-18 @ 01:34:55
URL: http://ourlittlefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0