Vill poängtera.

Skrev ju ett inlägg igår om att jag gärna ville veta vem som läser eftersom jag skriver så mycket om min son.
Fick en kommentar som sa att jag ju har en öppen blogg och annars borde man låsa den om man inte vill ha den så öppen. Det är faktiskt sant. Jag vill poängtera att jag naturligtvis vill skriva öppen fortfarande, vet dock inte hur jag kommer göra om läsarantalet fortsätter att öka, men det tar jag isf då. Det är sant det som kommenterades, och jag menade inte att ställa kravet att ni skulle berätta vilka ni var som läste.. utan vill poängtera att jag uppskattar om ni skriver ngn liten kommentar, bara för att få ett humm. Men jag kräver det inte... skulle bara kännas skönt att veta lite kring vem som läser.
Men samtidigt är jag såklart glad över att så många nu läser min blogg och jag hoppas ni gillar den och kommer kika in varje dag! jag uppdaterar ju ofta och hoppas att ni skall gilla min blogg. Är det ngt mera ni vill veta om mig så hojta.

Är det ngt annat ni vill skriva eller liknande så kan ni kontakta mig via mailen som ni ser i menyn!

Trevlig läsning oavsett.

Kommentarer
Postat av: anonym!!!!

hur många läsare har du per dag?????

2009-01-20 @ 11:06:43
Postat av: Anonym

jag kikar in här lite då o då:)

2009-01-20 @ 19:09:52
URL: http://molly21.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag kikar också in med jämna mellanrum =)

2009-01-20 @ 23:11:54
URL: http://tassandra80.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0