Yaijs.

Okej, jag är glad att mensen kommit tillbaka. MEHN att jag skulle förblöda det är jag inte s glad över faktiskt.
Det känns som att det bara forsar blod. Skönt att man är okej, att kroppen funkar liksom. Status förblödning, nästan iaf.
Tur man är förutseende och köpte hem nya binds igår. Det tackar jag gudarna för idag, för inte hade jag kunnat gå och handla idag, jo om jag lånat en av Sams blöjor förstås. Haha, kul att gå runt och se ut som en blöjbrud liksom. Sams rumpa är söt som blöjrumpa, men inte min. Så jag är tacksam över det.

Nu har jag hunnit fixa i ordning lite. Och mitt stora projekt är att försöka sälja lite old shit på tradera, kanske alltid ngn som vill ha mina gamla trasor. Det återstår att se. Man kan se det som en lite shysstare second hand, för de jag lägger ut är inte alltför tokigt ändå. En trenchcoat som inte har alltför många dagar på nacken. Bland annat.

Sen kommer min kompis Catta i eftermiddag, det skall bli så kul att se henne. Den människan har alltid ett leende på läpparna. Jag skall bjuda henne på min trolldryck, a la smoothie!

Och sist men inte minst.. så skall jag nu plocka upp min älskade pojk ur babysittern, för nu har han vaknat! jag saknar honom jämt när han sover, så jag blir helt tokig. Och filmsnutten jag laddade upp på honom igår verkar inte ha kommit ännu.. Surt.

STORT grattis till Ek och hans familj som fick en pojke i förmiddags, de har 2 flickor sedan innan så de är utom sig av lycka. Har man två flickor så är det skoj med en pojk, men hade det varit en flicka till är man såklart lika glad. Könet spelar ingen som helst roll, bara de är friska och mår bra, det är det som har betydelse. Men en hälsning från mig till dem: jag krystade ut 1 cm mer!:) Deras pojk var 54 och vägde med över 4 kg. Som Sam då! Skall bli kul att träffa dem sen!

Samtime now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0