Älsklingen 9 månader.

Jag kan knappt förstå det. Idag är det 9 månader sedan (och på en onsdag tom) som vår älskling föddes och lades upp på mitt bröst. Hela dagen var magisk, man kan inte beskriva känslan och vi är så upp över öronen förälskade i vår son.  Han är det absolut bästa som vi varit med om och varje dag gör han mig och hans pappa våra hjärtan så varma av förtjusan och lycka. Det kan låta överväldigande för er som inte har egna barn, men ni kommer förstå vad jag menar den dagen ni får egna. Det finns inget i hela världen som vi inte skulle göra för dig, Sam. Du är nummer ett i våra liv, och du gör oss så stolta varje dag.

För bara så kort tid sedan var du så liten och ny. Men på kort tid har du utvecklats något så otroligt, nu vid 9 månader äger du (idag) 10700 gr och är 78 cm. Du ålar dig snabbt som attans i din egna söta stil, ställer dig på alla fyra och gungar som en tok.  Reser dig mot saker, är stabil i benen, har en massa blont hår och fortfarande blå ögon som förvisso ser ut att ändra färg. Du är full av bus och energi och den finaste pojken på denna jord. Vår älskling! Grattis på 9 månaders dagen.<3

Och månadsbarnet fick såklart en liten present. Haklappar, en body och strumpor av pappa!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0