Ankorna.

Tidigare ikväll tog vi med oss bröd och gick ner till dammen för att mata alla fåglar. Jag älskar att mata dem och Sam tycker med det är mysigt. Mysig grej att göra hela lilla familjen sådär när de är som hungrigast att de nästan attackerar varandra. *ler* Och man vill ge sådär puttiga bitar så brödet ej skall ta slut så fort. Det finns massa söta ungar där och jag stod tom bredvid duvor, jag som annars har fobi kände mig väl trygg med Sam på magen.

Sedan har vi lekt inomhus och busat, och när vår busfrö somnade så har vi sett DN-galan och ätit räkor och druckit gott. 

En perfekt fredagskväll helt enkelt. Nu skall vi kojsa.

 

Njut av er fredag!


Kommentarer
Postat av: Nina

ja va där inne idag å snoka. men ja tror ja får bege mig till stan istället.. för dem har bättre utbud där :D men tack så mkt för tipset!

2009-07-31 @ 23:19:34
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0