Enkelt.

När jag får en extra slant över så tänker jag köpa ett namnsmycke att bära runt halsen. Jag tycker de små enkla brickorna med en för varje familjemedlem är så fint. Det symboliserar det viktiga i att just vara en familj. Idag är inte kärnfamiljen den självklara kombinationen inom familjen, och det spelar ingen roll, bara man trivs tillsammans och att barnen får ett tryggt och kärleksfullt hem.
Sedan spelar det
et ingen roll vilka man väljer att kalla sin familj. Men det är min högst önskan, att Sam skall få växa upp i en kärleksfull familj, precis som jag gjort.

Därför tycker jag detta enkla halsband var så vackert och symboliskt för det fina.
Nu tackar jag för mig och säger gonatt och på återseende.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken mysig blogg! :) tänkte på det du skrev om halsbanden! Om du inte vart inne och klollat på Zaras blogg så gör det : Zara82.blogg.se



Hon gör underbara smycken där hon stansar in namnen själv! kraaam

2009-07-21 @ 08:05:55
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja gör det! Hennes smycken var inte så fasligt dyra faktiskt. tror jag har en bild i bloggen under just smycken på det hon gjorde till mig :) kram

2009-07-21 @ 08:36:03
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0