Godis.

Jag har inte enbart ätit nyttigt idag. Nejdå någon motta får det vara. När min kompis G var här idag (som för övrigt shar bf om 6 dgr) så köpte vi först sushi och sedan lite gotte i affären, satte oss i en mysig park och åt. Och Sam fick leka och mysa med oss sålänge. Perfekt kombination då han älskar att krypa omkring och upptäcka världen. En trevlig och mysig dag på alla sätt och vis. Och nu tackar denna jäntan för sig och säger god natt. Hoppas ni haft en lika bra onsdag som jag.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Saannis Fru & Blivande Mamma

Man kan njuta hur mycket man vill av graviditeten eller bebistiden med sitt barn. Ändå lyckas tiden fortfarande försvinna. Ibland är det rätt skrämmande att det går för fort framåt. För min del var det inte alls längesedan jag tog studenten. Kram

Postat av: freja

åh va mys att klappa bebismage! haha har en kompis som är ca 8v gravid. ingen mage alltså.. men jag längtar efter att få klappa! :D

2009-07-30 @ 11:22:12
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0