Gomorra.

Gomorrn!
Det regnar idag, hurra! Ja jag menar det. En dag som kan ägnas åt välbehövlig städning, tvättning och andra ärenden. Bland annat kolla färg till möbler jag skall måla. Wohoo. Det är så kul att måla och jag kan nästan knappt vänta. Vet precis hur jag vill ha det, och äntligen har sambon gett med sig och jag får fria händer. Han brukar vara liak envis som jag vad gäller möbler och färger så det blir en fight innan jag äntligen vinner, oftast *ler* Men så härliga regn!
Det är sådana dagar som behövs för att man skall ta itu med saker och ting. Och nu medans Sam sover så har jag gosat med ena katten med, den andre ville ej vara här inne just nu, buskatten! Hann tom köra en inpackning i håret nyss, det är perfekt att Sam sover längre stund både förmiddag och eftermiddag så man anitngen kan åka iväg den stunden eftersom han blir rastlös i bilen, eller passa på att fixa sådant som man inte hinner annars. Så det är perfekt. Så lent och mjukt håret blev av balsamet mamma tog hem, lättviktsbalsam är grymt bra för mitt hår jag älskar den mjuka och lättutredliga känslan av håret efteråt. Sedan att det doftar så gott är ju ett plus i kanten. Att sminka sig det orkar jag inte med, har inte sminkat mig många gånger på sommaren, men det känns så ofräscht att kasta på sig täckande smink i sommarvärmen, så det får bli all naturell! Nej nu skall vi ta itu med dagen. Njut av regnet, det behövs det med!






Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

söta mamman!

hihi ja imorgon får vi förhoppningsvis veta!! =)

kramar!

2009-07-14 @ 18:26:32
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: malinsmix

Evelina: tack vad söt du e! Lycka till imorrn!

2009-07-14 @ 19:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0