Hangover.

Var iväg på bio i eftermiddags med Camilla. Eftersom sambon skall på bio imorrn med en vän så tyckte han att jag skulle gå idag, då det ju är svårt att gå tillsammans nu när vi ej har barnvakt, och man inte vill lämna bort Sam till folk man ej känner så bra, så är det bäst att gå med vänner varsin dag.

Vi såg hangover vilken var riktigt rolig, en film jag rekommenderar om man vill se en komedi.
Efteråt gick vi och satte oss en timme på en uteservering. Svårt att prata på bio så vi körde en snabb genomgång där en stund istället. En trevlig kväll som avslutades bra med oskalade räkor och lite gott tillbehör med storälsklingen.

Nu har vi slötittat på en film och skall snart sova, jag är trött nu.

På tal om att stänga av mobilen på bio. Det satt en tjej bredvid C och höll på med mobilen i stort sett hela filmen, och helt plötsligt börjar hon prata i den med. Men hallå, vi är på bio och vill ej lyssna på hennes babbel. Jag tycker ej man skall ha mobil på på bion, men det kanske bara är något jag tycker, eller?

Hoppas ni haft en lika mysig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

om det krisar finns grannen ;)

2009-07-25 @ 10:08:37
Postat av: Camilla

Tack för en trevlig kväll vännen! :) Kramar

2009-07-27 @ 08:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0