Högtalare.

Tog lite längre tid än vanligt att natta Sam idag, brukar ta en 10-15 minuter men det tog nog en 30 minuter idag, han hade precis slumrat till när sambon får ett jobbsamtal och hans högtalarröst går igång, den hörs verkligen genom berg den rösten, vilket såklart är bra att höras, men när man skall natta Sam är det inte bra att hans röst går igång. Så jag fick säga åt honom att dämpa sig, Sam somnade ganska så snabbt efter det att högtalaren dämpat sig :)

Det har varit en bra dag, var hos en kompis innan lunch, sedan en stund inne för att ikväll gå och mata ankorna i parken, Sam skrattade som en tok när de käkade och jagade varandra. Finaste pojken! Imorrn hoppas jag vi kan komma iväg på någon barnaktivitet, typ barnens hus eller något badställe! Det hade varit mysigt.

Nu skall jag göra pannkakor. Mumsigt va?:)


Kommentarer
Postat av: Kevins mamma Mia

Tack snälla! VILKEN UNDERBAR liten du har.

LÄngtar tills Kevins lillebror kommer (:

Hur gick allt för dig och när är lillen född?

jag MÅSTE undvika a brunnar fortfarnade. haha

så man håller på ;)

2009-07-21 @ 22:08:42
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0