Idioti!

En blogg jag läser har råkat ut för att någon snott bilder från henne och skrivit som att det är hon på bilden! Fyfan det är ju så sjukt och det är något jag absolut skulle bli tokig på om det hände mig! Hur avundsjuk eller idiotisk får man vara om man väljer att ta andras bilder och låtsas vara dem? Det får mig att vilja kräkas. Fyfan! Jag har ju alltid en länk över mina bilder, och nu tänker jag vara ännu mera restriktiv med bilder och lägga på länkar. Gör det ni med. Enklast är att ladda ner picasa och göra det därigenom. Det är smidigt och kostar inget att ha. Det kan hända alla, man har fasen ingen koll på internet, och det är förjäkligt att det finns sådana idioter som förstör det roliga i att blogga!!

Jag tycker att alla skall bli mera uppmärksamma och ha koll, och framför allt sätt dit en länk på era bilder! Det är mitt tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0