Kärlek.

Bjuder på en bild från förra veckans IKEA. Sam älskar att åka bärselen (vilket är en av de bästa babyprylarna) och somnar gott efter att han dinglat där ett tag och samlat på sig intryck. Och det gäller att använda den flitigt nu, för den varar upp till 12 kg, och sist vi vägde Sam vägde han 10080 gr, och det var ju ett tag sedan. Nu sängen och pussa på prinsen, diskret så han ej vaknar. <3 Sambon får då ingen ikväll, för jag är kinkig för att han satt eigång högtalaren innan när det var nattning. Ja ni vet, ibland tål man saker mer eller mindre. Men jag tror inte han lider av det, jag råkade ju ta barntandkrämen, och den är nog lite väl söt för hans smak.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hade du problem med lederna? I typ fingrarna och så? Jag har fått känningar av det, tror det heter karpaltunnel-syndrom. Jodå, jag vet såpass mycket att Hörby ligger nära Höör.:) haha har bara tittat på kartan n¨gon gång eftersom det fanns en snygg barnvagn till salu där.:) Är en ganska liten stad va? Tog ni reda på könet innan han föddes?:) Kram

2009-07-21 @ 23:25:15
URL: http://amandasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0