Lekdagar.

Dagarna bara springer, vart tar all tid vägen, någon som kan stoppa den ibland? Jag skulle behöva lägga ut lite saker på tradera, fixa med bilderna till Sams album, leta efter hans första bok som jag ännu ej hittat (gråter) och fixa lite inför en eventuell loppis som vi skall ha på söndag, jag och en vän. Samt just ja, måla klart byrån till Sams rum. Det är mycket man vill göra på den tiden då Sam sover. För jag vägrar ju ta av hans tid, den skall han såklart få, och det är det underbaraste man kan lägga sin tid på, sitt barn. De växer så snabbt att man knappt hinner med. Och då är det bannemig inte många minuter jag tänker tillåta mig att missa. 

Dagen idag har varit i lekens tecken ( som de flesta andra) var med E och W på lekparken det var mys. Åkte rutchkana, som nog vi gillade mer än barnen, och så gungade dem och åt lite grus. Mums!:) Det var hur mysigt som helst, och efter några timmar slocknade våra små så då gick vi hemåt. Och nu har jag hunnit få i mig bra matrutiner med, äter samtidigt som Sam och dessutom ganska så vettig mat, vilket är bra ju! Då har man mer energi. Och det behövs nu om dagarna. :) 

Eftersom jag måste fixa lite mera med bilder så lånar jag en av min vän E:s bilder från idag, innan jag hunnit fixa upp de egna från tidigare dagar. Idag var kameran full så min fick stanna hemma. 

Njut av måndagskvällen nu!

(bild från mästerfotografen E)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0