Lillördag.

Idag är jag på bättre humör. Skönt! Jag tycker man får ångest när man är på dåligt humör, känner sig dum inför Sam fastän man inte är irriterad på honom. Det känns liksom fel att inte jämt vara sådär hyperglad. Men mina irritationsdagar är väl sisådär 5 om året haha, så det kan jag nog överleva, ångest skall man ju inte behöva ha. Jag var ju inte kinkig mot honom.
Men nya tag, idag är det en ny härlig dag. Redan onsdag och tiden går så snabbt både på gott och ont. Det ser ut att vara lite halvdåligt väder, men bara det inte regnar så tar vi oss nog ut, det är bra för barn att vara ute och leka. Och för oss med, frisk luft är välbehövligt. Får se vad dagen har att erbjuda. Kanske skulle man åka till Valla ikväll? Lite middag, och spel det kan väl vara en rolig kombination?

bra timing, nu vaknade Sam! <3
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0