Loppis.

Alltså jag vet inte hur ni funkar, men jag eller rättare sagt vi har samlat på oss så mycket skit gneom åren att man mer än gärna vill bli av med lite skit. Eller skit och skit men ni hajar. Och därför funderar jag starkt på att åka på Bakluckeloppis och sälja bort så mycket det bara går. Sam och sambon kan ju följa med, de kan spana runt lite medans jag står och säljer. Det kan ju faktiskt vara ganska så kul med en sådan dag och se hur mycket man får ihop. Tål att tänkas på iaf.

Sam sover och jag tror med att jag skall vila mig en stund, känner mig trött idag. Jag får nog helt enkelt sova FÖR mycket varje natt. Från 23-00 till 08-09 är nog för mycket för mig. Men har man en sjusovare till bebis så har man! Inte mig emot!:) Älskade barn!

Ikväll blir det fredagsmys, färska räkor står det på schemat. Mums!

Bild från loppis.


Kommentarer
Postat av: Lina pina

Tank vilken tur du har bruden, med en liten sovande prins, var lilla fis vaknar tva ^ganger varje natt och vill snutta!!

2009-07-31 @ 18:24:49
URL: http://fruguldlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0