Lördag.

Status just nu: Mys i soffan samtidigt som maten står i ugnen. Vi är nog ungefär lika trötta alla tre. Sam somnade nyss på mitt bröst, vilket är det mysigaste i hela världen. Det finns inget bättre än när han somnar på mig, och man ligger och myser hela familjen. Det är lycka det! Lade över honom i sängen, som för övrigt har helt ny utrustning, spjälskydd, täcke, överkast, örngott och kudde. Nytt och fresh. Ibland måste man byta. Allt för sin grabb! Dock tror jag det var en lite halvjobbig dag att gå på IKEA på, vi kom ju hem strax innan 02 inatt. Och innan vi var i säng var hon 03. Och innan dess har vi kört hela dagen. Körde från Halmstad, där vi varit ute på en mysig uteservering kvällen innan och tagit varsin öl, bara haft det mysigt, medans Sam sov så skönt i vagnen med hörselskydd, så han märkte inte ett knyst av Halmstad by night, som var en mysig stad.

Sedan for vi upp till Göteborg och hälsade på vänner innan vi kom hem inatt som sagt. Men vi har gjort mycket mer än så på vår semester, men det orkar jag inte berätta nu. Det tar jag sen. Nu kvalitetstid med min käre sambo, sedan blir det mys hela familjen. Eventuellt tar vi ett glas rött nere på uteserveringen sen, det är mycket möjligt. Det är ju semester! Härligt.

Status alldeles nyss. Älsklingen somnade på mitt bröst. <3

 

Älskade barn!


Förresten jag vann ju en tävling. Och valde en bra bärsele som tydligen säljer jättebra i USA, och en Voodolls. Man kunde välja mellan lite olika saker. Jag tror den diskreta bärselen kan komma väl till användning när det är dags att gå och man vill ha stenkoll. SOM jag ju vill såklart.


Kommentarer
Postat av: Frida

vilket mys ni har det du och Sam... Hoppas ni kommer ner snart igen till söder!!! Kram

2009-07-13 @ 07:56:55
Postat av: malinsmix

Frida: GULLEDAJ, kul att ses! Kommer ni till stockholm i höst?

2009-07-14 @ 21:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0