Mammas allt.

Det fullkomligt bubblar av gravida i landet just nu. Underbart, bebisar är det bästa som finns, och att bli mamma det största och mest underbara jag varit med om. När jag var gravid mådde jag superbra. Hade jättebra hår och knappt några finnar som jag annars tyvärr dras med. Även om man såklart oroade sig för barnet i magen, men det gör man väl alltid, så var det en underbar tid. Och för att inte tala om nu, den är fantastisk. Jag får aldrig nog av Sam, solstrålen i vårt liv - för honom gör jag verkligen vad som helst. Och han kommer alltid vara i första rummet.

Lite bilder från gravida tiden och älsklingen. Sen blir det nog sängen, kvällarna bara rusar.



Kommentarer
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

hallå.

vi håller på och försöker lära oss krypa för tillfället =)

kryper sam?



jag är i v.12 =) allt bra med dig?

2009-07-24 @ 20:01:55
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Nina

ja längtar tillbaka lite då ja hade honom i magen. eller kanske man ska se det som att ha längtar framåt då ja har en till bebis i magen så att theo kan få sig ett syskon. verkligen så underbart med barn! å att vara förälder..

2009-07-25 @ 11:28:47
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: freja

va mysigt med gravidbilder! önskar att jag hade fler bilder från den tiden..

2009-07-25 @ 22:31:24
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0