Misarna.

Puh! Alldeles för varmt i vår lägenhet just nu. Jag blir nästan svettig av att knappa på tangentbordet men jag skall försöka ändå. Shyrre va? Vad vi har flängt runt idag, vi har varit både här och där, och vi mellanlandade på stranden, den bästaste av bästa med både sand, gräs, skugga och sol, kan ej bli mer perfekt när man har barn som behöver vara i skugga, och då vi passar på att steka oss en stund o solen när Sam sover i vagnen i skuggan. Hola! Och vet ni vad det bästa är? jo ett bageri ett stenkast bort. Men nu är sitter jag här och svettas och undrar om det blir någon bebis inatt eller inte för en av de bloggerskor som jag läser. Jag minns det själv när man satt (?) här hemma med värkar, och tyckte att det här är väl ingen match, ända tills jag på kvällen kände att jodå, de känns ju lite (?) iaf. Men jag hoppas ju få göra om det en vacker dag och jag hoppas få ge vår underbaring ett syskon. Och skulle jag inte få den turen så är jag så lycklig över att ha fått bära fram ett barn, och vara med varje sekund av honom. Det är fint det, det är kärlek! Nej nu skall jag sluta sitta här och bli sentimental, jag kan lätt bli det såhär vid menstider, ja det var ju bara en vecka sedan den förra menstramset slutade och nu är den här igen? Que! vad vill du nu då typ! Skall jag behöva vara sentimental två gånger på en och samma månad, stackars sambon!
När jag ända fortfarande har mens så tänkte jag känna lite medlidande med våra misar, i denna värmen, puh! det är ju inte mänskligt och då än mindre kattsligt, med den pälsen! Jag lider med mina små troll. Men i helgen blir det regn eller? Inte kul me regn. Men varför är man aldrig riktigt nöjd, är det för varmt svimmar man, är det regn vill man ha sol. Ja ni hajar...

Sa jag förresten att jag blir velig och dryg när jag har mens med?

Nu skall jag göra det jag tycker är mysigast i världen, krypa ner i sängen och pussa på min son och sambo, bara få vara riktigt nära mina pojkar, det är mysigt det. Det är något visst med barn när de sover, det ser så mysigt ut.


Älskade trollen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0