Morning.

Gomorron!
Var riktigt trött nyss när det var dags att kliva upp! Men jag klagar verkligen inte, Sam sover ju till kring 8 varje morgon, och det är superduperbra! Han brukar somna kring 20.30 (med undantag såklart) sedan vaknar han oftast vid 06 för att äta och somnar sedan om tills omkring nu då vi stiger upp! Han har nästan alltid sovit bra, men han åt förvisso ganska så länge på natten, vid 04 ca åt han fram tills för kanske 1,5 månad sedan. Men det störde mig inte, man får in en vana att gå upp då, man vet juj att man snart får somna om igen och det är så mysigt då han brukar somna mellan oss i vår säng efter det målet. Dock vågar jag inte det längre, speciellt när sambon jobbar och man själv sover då märker man kanske inte om Sam vaknar och börjar vara i farten. Så lika bra han får sova i sin egen säng även då.

Sambon åkte precis till frisören och har sedan lite ärenden på stan. Vi skall snart äta frukost här och sedan blir det nog att träffa de andra vännerna i parken en stund. I eftermiddag är vi upptagna, då kommer det hit folk. Hoppas på lite solglimtar idag. Men nu säger jag gomorrn till er alla i alla fall. Och ni som läser, kommentarer är ju aldrig fel, ni är ju typ noll som kommenterar av alla som läser. Men det gör ni ju som ni själv vill såklart.


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Igge (vad hette det nu igen)- frissa

2009-07-21 @ 23:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0