Pannkakor my as.

Jahapps det var de pannkakorna det, jag måste sluta tro att jag kan steka pannkakor, jag blir liak besviken varje gång jag kommer på att jag ju faktiskt inte kan, och då har jag redan hunnit göra smeten och slängt de två första ihopklibbade ihopp om att tredje gången gillt liksom. 

Här sitter jag nu mätt ändå, med magen full att knäckemackor, jo värre kunde man haft det. Men mackor var ju inte riktigt det som magen sucktade efter, men man tackar och hoppas på att det finns någon sådan där färdig smet jag kan köpa i affären imorrn. 

Nu skall barret borstas igenom, annars vaknar man och ser ut som en skog imorrn. Kanske inte vore så dumt ändå?

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Ät smeten istället! Tusen gånger godare :D

2009-07-21 @ 23:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0