Samsnack.

Sambon försöker natta Sam efter att han vaknade igen. Jag hör honom prata från sovrummet, ma-ma-ma-ma ba-ba-ba-ba. Sötis! I för någon vecka sedan, 2 ca så sa han mamma mera tydligt för första gången och sedan dess har munnen gått i ett. Speciellt då vi var i Halmstad på väg hem och gick i centrum då pratade han på som bara den och högt med så alla vände sig i princip om och log. Han har även börjat krypa på sitt eget sätt, det vill säga att han drar sig framåt med armarna och simmar med benen, det ser jättekul ut. Och snabb är han med. Man måste ha koll på honom hela tiden. Puh! Han drar gärna i sladdar och tar allt som kommer i hans väg, så nu är det storstädning varje dag, dammsugning och plock som gäller. Det är jättekul att han far omkring som ett yrväder men man är verkligen helt slut när kvällen kommer.

Jag åkte iväg och köpte färg och pensel, samt sandpapper innan idag medans grabbarna var hemma. Har ockuperat källaren och slipat och grundat byrån nu. Så imorrn skall jag måla den riktiga färgen på. Sedan är den nog klar om det ej behövs två varv vill säga. Det blir så fint!

nu gå in till min fina familj

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Tack för kommentaren! =) Värmer gott i jobbigare tider.

2009-07-15 @ 08:43:17
URL: http://lini07.blogg.se/
Postat av: LindA

vad duktig du är som fixar med möbler och grejar. jag har en del jag skull behöva göra jag med men det blir aldrig av...

visst e det härligt när dem tar sig fram men det blir jobbigare också.

2009-07-15 @ 10:30:02
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0