Siggesta gård.

Eftersom hela familje uppskattade leklandet vi besökte igår så bestämde vi oss för en utflykt idag med. Denna gången åkte vi till en stor gård där man kunde se på djuren (ganska så lite djur) bakluckeloppis (ja det är sant, folk hade loppis i bakluckan på bilen, coolt) käka, handla, spela fotbollsgolf, minigolf mm. Det fanns en del att göra, men det var sådär för Sam, han var nog aningens för liten för att uppskatta det. Men djuren tittade vi på och sen köpte vi lite fika och satte oss på gräset och mös. Sam fick även sin mellis och vi njöt en stund innan vi åkte hemåt. En trevlgi utflykt! Utflykter är vår grej, det är så kul. Undrar vart vi ska imorrn?:)

Har badat och varit ute en sväng ikväll. Och sambon kom hem med massa överraskningar efter att ha varit på affären. Plommon, Ekströms paj, som vi nu tryckt i oss. Mätta och glada framför Poirot. Sam somnade vid 20, perfekt så vi har hunnit äta, fixa och nu se film. Sa jag att min sambo är världens bästa på att överraska!Bästaste!

Bilder kommer imorrn (om jag hinner) nu skall vi se klart filmen!
Hoppas ni haft en bra dag!

Ps: Jag är inte gravid även om min outfitbild igår nog ser ut så, magen är lite jäst där:)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Okej, vad skönt att de försvann iaf! Nej, min sambo vill veta men inte jag - så det blev inte så. Men nog är man nyfiken! Känns som en pojk iallafall!

2009-07-27 @ 10:22:37
URL: http://amandasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0