Tradera mera.

Har suttit och lagt upp lite saker på tradera som ändå inte används. Okej det kanske inte blir någon stor slant, men förhoppningsvis en liten. Och blir det inte det, nej d¨får vi väl se om det blir något på loppisen, om det nu blir någon.
Det är så mycket saker som man verkligen går och inte använder, iaf är jag en sådan vad gäller massvis med olika saker.
Det var tex mycket barnkläder som ej hanns med att användas, barn växer ju så snabbt. Men det är ju alltför roligt att handla, så vem bryr sig om det egentligen? Inte jag!:) Men det som Sam hunnit använda det vill jag ej sälja, det funkar inte, känns för personligt, och liksom hans på något sätt. Men däremot vissa plagg som ej varit någon favvis och som knappt använts eller inte alls, ja sådana plagg utan anknytning. De kan jag sälja.

Dagen har annars varit bra, var i en park innan lunch där de hade lite allt möjligt, det som utmärkte sig mest var två griskultingar Knoll och Tott som bara var knappt en månad gamla, jättesöta. Och något som inte var lika sött, det var hönor och några tuppar som kom och hälsade på när vi åt.  Hade ju med spagetti och köttfärssås till Sam, och spagetti var de visst ute efter. Jag är livrädd för fåglar och har fobi så jag flaxade iväg så fort de närmare sig. Det gjorde ju ej saken bättre när en höno stod gömd under bordet och råstirrade på mig. Baaaaah! Jag bara flög upp! Dumma fåglar att skrämmas.

Hade även lite besök på eftermiddagen, bra att leka av sig lite. Nu gör min rygg ont och jag skall slå mig ner i soffan och tindra snällt med ögonen, massage bitte!

Hoppas ni haft en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Lina pina

Go tradera!! det ar superbra!!!

2009-07-31 @ 18:26:54
URL: http://fruguldlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0