Träning pågår.

Sam kravlar ju sig fram i en väldans fart nu sedan någon vecka tillbaka. Och det verkar han ju nöja sig bra med, han tar ju sig fram. Men idag har han flera gånger ställt sig på alla fyra och intagit krypställning. Men inte krypit ännu, men det är nog på god väg. Varje gång han gjort så han jag skrikit åt sambon att titta, det har nog stört Sams koncentration. Stackars pojk har en mamma värre än en hispig duracellkanin.

Vi gick ut en timme på gräsmattan ikväll, det var så varmt inne och så skönt ute. Sam älskar att pilla i gräset och jag lekte kurragömma med honom bakom vinbärsbusken samtidigt som jag åt. Gott! Och pappa dirigerade Sam om vart mamma gömde sig, lite fusk det där tycker jag ;) Gud så sköna kvällar det är nu. Underbart!

Älsklingen sover nu sedan några timmar tillbaka. Han har börjat hoppa över den senare tuppluren och somnar 30min -1timme tidigare på kvällen istället. Det funkar ju bra! Mamma och pappa älskar dig Sam! Vår stora uppgift i livet är nu att vara bra föräldrar och förebilder för dig, vilket jag innerligt hoppas att vi är. Du är det värdefullaste vi har <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0