Tvångstankar.

Jag bara MÅSTE gå på en K-brunn om jag ser den, både med barnvagnshjulen och med min fot. Det är så tokigt irriterande och vägrar släppa min hjärna. Förut då man gick ensam då var det ju inget problem men nu när jag nästan alltid går med vagnen börjar det bli svårt att göra det diskret så att folk inte skall förstå och tycka att man är helt knäpp. Det är speciellt en k-brunn som ligger uppe i centrum som brukar ställa till det, den ligger liksom helt fel och man måste verkligen zickzacka dit för att träffa den. Och glömmer jag den då måste jag vända och gå på den. Ja ni förstår själv, hur pinsamt kan inte det bli om någon ser. Men jag kan inte bli av med den. Lika svårt som jag har att bli av med att ej gå på A-brunn, det skulle ju vara katastrof om jag gick på en! SHit!



K- som i kärlek.

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Hahaha! Va roligt, jag är likadan. Fast mest när det gäller A-brunnar. Jag klappar till och med barnen på ryggen (diskret, såklart ;o) Haha!) om jag kör över A:t på A-brunnen med hjulet. Hoppas inte jag blir hämtad och omhändertagen nu när jag berättat detta ;o) hihi.

2009-07-21 @ 22:14:46
URL: http://lini07.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Samma, måste klappa tre gånger på ryggen om man går på en a-brunn! Värst är om man cyklar på en, usch då får jag nästan panik

2009-07-21 @ 23:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0