Bus.

J var här vid lunch. Och jag gick upp och roffade åt mig jordgubbar i förmiddags medans pappa hade Sam. Då lade jag märke till att de hade ändrat priset på jordgubbarna, haha. Vilka fräckisar. De ändrar beroende på vilken tid på dagen det är. SÅ nu jäklar skall jag vara där när de rear ut dem. Det är ju så gott och jag har blivit beroende det och mörk choklad. O la la.

J hade med sig en jättegod bitring/leksak från bellimo till Sam. Han tog gladeligen emot den och hade jättekul med pappret också. J är i vecka 36 och skall ha bebis i juli, så hon tyckte det var så mysigt att stilla sin bebbeabstinens med att busa med Sam och hålla honom. Busbebbe! Han skrattade flera gånger åt henne. Han är verkligen busig nu och det är så mysigt när vi får våra skrattattacker det får verkligen inte att sluta. Jag skrattar åt honom och han åt mig. Finaste pojken!

Sambon jobbar tills lunch imorrn, men då hade jag ändå sysselsättning. Sen blir det massa bebbebus hela familjen. SÅ mysigt.

Nu sover buspojken och vi har hyrt en film vi skall se. Myspys! Längesedan vi hyrde film. Vi somlevde i filmbutiken under graviditetens sista veckor. Så nu skall jordgubbarna och chokladen fram. Mumma.

Och så har jag köpt lite kläder till Sam från plastisock med idag. Superdupermärket!

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: catta

HEJ DÄR!



ja du de var ett tag sedan! alt bra ser jag... mår killen bra? vad stor han måste blivit!



trista är dock ej bra.! läs på bloggen så ser du. vi ligger inne nu, väntar på att hon skall sövas...



men hoppas allt går bra. ja håller tummar...

hon har vatrit med om mer än hon borde!



annars går de framåtr"



pöös catta

2009-06-11 @ 22:11:24
URL: http://hotmom.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

jag har ingen aning.. om det är "det" du syftade på =)

2009-06-11 @ 22:58:24
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Linda

Du måste ju prova erbjudandet jag fick av Lovefilm. Jag har länken på min blogg. först en månads gratis prova på och sen om du vill 2 månader till för halva priset.

kram

2009-06-12 @ 08:58:18
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0