Choklad-diet.

Åh vad det är gott med choklad. Mumma! Och det bästa av allt, jag börjar gilla den 86%a riktigt mycket. Eller så intalar jag mig det i alla fall. Det och jordgubbar, det sitter jag och smaskar på nu. Mumma. Älsklingen sover sött, sambon jobbar och jag har precis satt mig ner för kvällen. Härligt!
Har ju som sagt varit på ikea idag, sedan hämtade vi hem sushi, bebisarna lekte lite. Sedan fick vi skjuts hem och vi fortsatte busa här hemma. Och tog sedan en promenad vid 16 för att Sam skulle få sova lite. var ju tvungen att fixa lite ärenden med så. Han somnade nästan 2h så då passade jag på att gå en promenix och ringa och tjattra med tjejkompisarna. Och familjen. Fastän jag var tokhungrig när vi kom in igen så var jag duktig. Jag ställde mig och gjorde värsta maten! Det händer inte ofta. Och Sam fick gröt. Han höll låda som tusan medan jag lagade mat, och vi busade samtidigt. Det är verkligen så mysigt att han är så pratig och stojig när jag skall laga mat. Går så mycket lättare då, och det blir roligare att göra maten eftersom man inte tänker på den utan på att busa tillbaka med Samälsklingen!

Imorrn kommer J hit, min gravida vän, tänkte bjuda henne på jordgubbar så jag får nog spara några av dem jag köpte nu. Och på fredag är sambon ledig. Tjoho! Då blir det mysfamiljedag hela dagen. Så kul!

jag älskar detta liv!

Och just det idag är det 32 veckor sedan vi träffade vår stora kärlek för första gången!! SOM vi älskar dig barn. Obeskrivligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0