Den som spar.

...han har.
Nu någon timme senare har jag lyckats proppa i mig tusentals jordgubbar. Det är ju bara FÖR gott.
Det blev inga kvar till J imorrn. Så på morgonen är det vi som går och köper nya på torget. Hoppas jag hinner det bara.
Vad smaskigt det är mums mums mums. Sverige vann, kan inte sambon komma hem nu! Det är mysigast att somna tillsammans. Och beundra vår lille skatt tillsammans innan vi somnar. Men ikväll får vi beundra var och en för jag är trött och tänkte sova gott snart.

Men först... sista jordgubben till attack!


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hihi jordgubbar är alldeles för gott!



och min hud haha... jag tackar i.d smink vettu, det gör mirakel =)! annars använder jag dermanords produkter för rengöring och återfuktning ockås!



kram

2009-06-11 @ 09:57:17
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0