Det gör mig förbannad.

Pratade med en mamma igår som var på mitt klädparty, hon och en annan kunde ej ses igår för att deras barn hade diaré och var jätteförkylda. Och de hade haft diaré bra länge. Jo men tack, dels märkte jag att den ene var grymt förkyld på mitt party, och sedan dessutom diaré. vad är det folk inte förstås? man tar inte dit förkylda barn till andra. Och speciellt inte när jag påpekat det. Vet ej om det är en slump, men jag vet bara 3 på det kalaset vars barn blev förkylda 2-3 dagar senare. Grrr!

Fasiken vad respektlöst det är! Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det är verkligen respektlöst. Jag har varit med om en liknande händelse. Man gör bara inte så!

2009-06-24 @ 13:58:34
URL: http://livetmedlija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0