Fina magen.

Åh min vän har så fin gravid mage.!:) Sådär runt och mysig, lagom stor och snart e det dax för bebis att titta ut! vad mysigt! Då skall vi ta långpromenader, det är så perfekt. Vi båda älskar att gå och det blir perfekt att göra det när vi ses. Det är verkligen så enkelt att umgås med henne. Inga krux och tjafs, bara enkelt och kul. Skynda dig ut bebbe, gå nu inte övet tiden alldeles för länge!:)  De har precis varit här och fikat! Mysigt. 

Och regnet bara öser ner, vad e det med stockholm? Är det felplacerat på kartan just denna helgen? Jag vill ha sol så vi kan gå promenader! Och vara ute i den sköna sommaren.

Men det är helt ok att vara inne också, och mysa. Men att mysa ute skulle vara helt ok det med.

Sam sover sin eftermiddagslur och jag har en kisekatt i knäet som är lite myssugen!:)

 

Regnar det hos dig med?

 

 


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

så mys att ha nån att gå barnvagnspromenader med!



menar du klänningen jag köpte igår? den går till knäna ungefär!

2009-06-14 @ 16:32:17
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

nej jag har nog inte det! hoppas på att lära känna nån annan mamma i närheten genom föräldramötena kanske =)

2009-06-14 @ 16:49:20
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0