Hålla handen.

Var så galet trött imorse när Sam vaknade vid 06. Men gick och lade mig alldeles för sent igår som vanligt. Slutade kvällen genom att både jag och sambon ramlade ner från sängen. Haha. Skulle skämta med honom, och han var ej beredd på att jag flög på honom så vi båda flög i golvet, och jag skrattade så jag höll på att storkna. Sam vaknade till en kortis och somnade snabbt igen. Älsklingen, var ju ej meningen att det skulle bli så att vi ramlade i golvet. Och ville ju såklart ej väcka vårt hjärtegull. Men så därför var jag så trött imorse, men gav Sam mat sedan somnade vi om till 09.40! Tjoho älskade barn, du kände nog på dig att din mamma var trött - goaste barn!

Har tagit det lugnt idag, men gick en sväng med M och L sedan följde vi med dem hem en sväng så S och L kunde leka lite. De höll handen och såg så söta ut. Haha. Sam skrattade och log när han höll i L;s hand. Hihi. Lägger nog upp en bild på det sen. Sedan åt barnen där, och lekte lite till innan jag lade honom i vagnen och han somnade på vägen hem.

Sen har i lekt lite mera, och han är verkligen så söt när han skrattar åt i princip allt. Och när han skall äta så vevar han med armarna som en tok!:) 

När pappa kom hem blev han överlycklig och de övade att gå lite medans jag fixade. Tänkte göra egen barnmat kankse i helgen, kan ju se om han gillar det. Han äter ju i princip all burkmat så. 

Sedan har vi legat massor på magen idag, han gillar det mera nu, och förflyttar sig snabbt.

Nej nu en snabbmysning i soffan med sambon och katterna innan vi skall sova allesammans!

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha oj då :-) Om det nu bara står "Hej" vet jag inte om det finns så mycket för mig att svara på men kommentera på du! =) haha. Ha det bra! Kram

2009-06-09 @ 08:54:39
URL: http://babylycka.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej. Hittade din blogg :-)

Visst var de söta! Första riktiga hålla handen upplevelsen.

Vi ses imorgon!

Kram

2009-06-09 @ 22:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0