Ikea.

Åkte med M och L litt Ikea imorse. De hämtade oss och jag hade med mig bärselen så Sam fick åka i den, det gick jättebra. Och han somnade lagom tills vi skulle åka därifrån. Men sedan vaknade han i sitt babyskydd igen, haha. Men då var mamma snabbt där med en av de nya leksakerna jag köpt till honom. En väldigt uppskattad pekbok. :)
Åkte och köpte sushi och hängde sedan med hem till dem en sväng. gav barnen mat, de fick leka lite och vi hann med äta. Sen skulle de iväg till skärholmen, men jag orkade inte riktigt så vi åkte hem istället. Sam behövde sova med eftersom han abra sov en kvart på hela förmiddagen/lunchen. Så nu efter lite bus med mamma så sover han så sött i sin säng. Och jag har vattnat blommorna med min ny snygga rosa vattenkanna som jag köpte idag! Köpte även som sagt leksaker till vår älskling, en stor mjuk boll, en spelande anka, byggtornsklossar, pekboken mm. Sedan blev det klämmor till påsar, en fin rosa vattenspruta och det var nog allt. Gick ju trots det på nästan 300 spänn. Det ryker snabbt iväg när det är bra priser.

Nu skall jag städa och dona lite, mysa med katterna och få undan liten innan Sam vaknar, hoppas han sover en timme till. Han behöver det eftersom han ej sovit innan idag.

Imorrn kommer nog en arbetskompis hit och hälsar på. Hon skall ha barn i början av juli. Hon är jättegullig och enkel människa så det skall bli mysigt. Hon har inte träffat Sam heller ännu så det blir ju skoj. SÅ om allt är bra imorrn så kommer hon hit en sväng.

Nej nu, fixa.. tidne rinner snabbt iväg.

Detta settet vill jag köpa på Me and I partyt!




Kommentarer
Postat av: Emma och Nova

Det setet har Nova och det är sååå fint i verkligheten :) Längtar verkligen tills hon kan ha det, änsålänge är bodysuiten för lång i benen :) Kram

2009-06-14 @ 20:11:32
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0