Juni eller.

Vädret är inte direkt juniväder. brrr, idag var det riktigt kallt. Men ändå så gick jag hem från A, där vi var vid lunch och bebisbusade lite och tjejsnackade lite. Sen gick vi hemåt, och Sam sov som en stock helt utmattad av allt bebisbus. På vägen hem ringde M så då blev det en promenad på ytterligare en timme innan vi gick hemåt för att förbereda för kvällen. Sam sov fortfarande tills vi kom innanför dörren,och då stod jag ändå och pratade med grannen ett bra tag. Som sagt bebisbus tar på krafterna. Nu ligger han sedan 1,5 h tillbaka och sover så sött i sin säng. Jag var alldeles nyss inne och tittade till honom, då hade han kasat ner till änden av sängen men låg och sov så sött så jag ville inte flytta upp honom nu. Gör det sedan när vi skall gå och kojsa.

Har nu bokat in ett Me and I party till nästa vecka, har bjudit en del så hoppas många kan komma, hade varit trevligt. Skönt man kan avboka samma dag om det skulle vara något. Man vet ju aldrig med bebisar och förkylningar eller dåliga dagar. Det kommer nog bli trevligt. De har ju riktigt fina kläder och jag måste ju bara ha den dära lejonmössan och bodyn. Mumma, den är så fijn!

Nej om man skulle dona. Hoppas morgondagen börjar lika bra som idag, så vi kan göra vår lilla utflykt som är inplanerad imorrn.Det är så mycket som händer nu hela tiden, jättekul. Och inte en lugn stund. Men så länge Sam gillar det och inte verkar bli mera orolig eller så så är det okej. Märker jag att han skulle bli otålig eller sova sämre pga intryck och så så drar jag såklart ner på farandet och flängandet. Älsklingen går alltid först.

Nu storälsklingsmys.

Kommentarer
Postat av: Linda

nä usch håller med det känns mer som tråkigt höstväder än sommar. hoppas det blir ändring snabbt - helst nu!

Vad roligt med klädparty! Kul idé.

Kram

2009-06-10 @ 17:01:33
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0