Leksaksaffären.

Åkte och lämnade sambon på jobbet imorse och åkte sedan till leksaksaffären och plockade på mig en massa nya pedagogiska leksaker till Sam. Som vanligt kan man aldrig välja utan tar allt man väljer emellan. Jag brukar sitta med honom på hans lekmatta och leka, det tycker han är mysigt. Och efter ett tag när man märker att han är trött och skall ta en tupplur då börjar han ta i sina egna eller mina öron. Det är ett tecken på en liten nap. Sötaste bebbe!

Idag jobbar som sagt sambon tills sent, Sverige spelar ju match och vi har inte kanalen, det är fan kaos. Jag vill vekrligen se matchen, och funderar på att gå ner till parken och spana på deras storbildsskärm ikväll. Sam kommer säkert sova gott i vagnen under tiden, eller så kommer han vara med och heja på Sverige, det får vara vilket som. Blir han kinkig och svårsövd är det ju bara att gå hem, det är så nära. Han kanske kan ha sin sverigebody på sig!:)

Det är ju sveriges nationaldag, och ena katten firade med att pinka på ett täcke som var på golvet som Sam skulle ligga och leka på. Well det är ju inte hela världen, men det är inte kul att behöva kasta allt. Och det är ju en protest. Men jag försöker verkligen ägna all tid jag har över till katterna, kela med dem klappa dem, kamma dem och leka ibland. Visst det blir ju betydligt mindre såklart. Men jag känner ändå att jag gör så mycket jag hinner och kan.
Sen när Sam tar sig fram så blir de ju rastade av honom ;)

Såg förresten att Blondinbella var snyggast klädd på terminatorpremiären, inte skulle jag tacka nej till hennes plånbok. Tänk att jobba och tjäna rejält med pengar på sin blogg. Hujedamig, det skulle jag inte tacka nej till, då skulle jag ju kunna vara mammaledig hur länge som helst. Hehe. jag skall dock inte klaga, vi har pengar så vi kalrar oss bra och ändå kan leva bra och göra roliga saker. Men dock inte lika tät är jag som blondinbella, men vem är det egentligen?

Kommentarer
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

ello.

jag ska till doktorn först och ta lite prover och så sen får vi se om jag kanske gör ett test =)

2009-06-08 @ 20:58:44
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0