Njuter av sommaren.

Jag kommer liksom de flesta andra av de bloggar jag läser, att vara mindre aktiv nu. Det är ju sol, sommar, mysiga stunder med vänner och familj. Och nu när sambo/pappa snart går av på semester, weehooo, då skall det bara njutas och ägnas tid åt varandra som familj och njuta! Underbart skall det bli! Vi har inte hela semestern uppbokad utan en liten snutt, då vi skall hälsa på våra familjer såklart, det skall bli så mysigt. Och så skall de såklart få träffa sitt underbara barnbarn. De måste ju längta som tokar!! Sedan har vi en liten fundering på att åka till Oslo några dagar, och övernatta kanske i Strömstad. Sen blir det kanske Kolmården, och lite andra små utflykter över dagen, och så att fixa klart med Sams rum. Men allt är preliminärt och beror på Sam. Värmen och tja vad vi känner för och vad som kommer emellan.
Men hur som helst skall vi njuta, och bara vara vi och med nära och kära.

Så jag kommer att ta en sommarpaus från bloggen,och skriver om jag har något speciellt. Annars får ni titta in senare när vädret mulnar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0