Och just det.

Och just det... vid denna tiden ungefär så tog de hål på hinnorna den 28onde oktober 2008. Det var så mysigt när vattnet strömmade nerför benen. Då visste man att det var nära till bebis och vårtlivs stora kärlek. Förlossningen och dagen jag blev mamma är det absolut största och mest fantastiska i mitt liv. Jag har alltid varit barnkär, och för mig finns inte en tanke på att ej ha barn. Därför är jag så evigt tacksam över att jag fick den möjligheten att få uppleva det största av allt. Att få bli och vara mamma. Det är så underbart. Fantastiske Sam, du gör mammahjärtat så lyckligt och min familj får mig att skratta flera gånger varje dag. Av lycka för att ni är mina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0