Roligt.

Me and I partyt blev verkligen lyckat. Det var 11 stycken totalt med tjejen som visade plaggen. Jag är helt slut nu så jag råkade hälla ut vatten på vasken istället för i termosen. haha.
Var ju först till BVC, sen att h¨lla partyt, fixa med fika och allt. Det kanske inte låten mycket, men skall man ta hand om sin lillälskling under tiden så går inte allt lika snabbt.

Jag köpte iaf, två tröjor till Sam som jag tyckte var så fina. En mössa och ett hemligt paket. Dyra men bra kläder så så fick det bli. Och jag är nöjd! hellre kvalitet än kvantitet. Eller tja hellte mycket av bra kvalitet, det är mitt motto! barnkläder är ju så kul!:)

 

SÅ nu skall jag fixa lite och förbereda för att vänner kommer hit imorrn och stannar över midsommar! trevligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina kläder!



Går det att beställa från dem på internet? Jätte fina verkligen!

Hoppas ni får en fin midsommar!

2009-06-17 @ 17:18:57
Postat av: malinsmix

Anonym: jag tror nog du kan beställa dem på nätet, har för mig det. kolla på meandi.se

2009-06-17 @ 21:06:46
Postat av: molly

oj det förra inlägget var skrivet av mig. vet inte varför namnet inte kom med..



molly & alice

2009-06-18 @ 10:57:03
URL: http://molly21.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0