Sen kväll.

Så nu sover älsklingen. Blev en sen kväll då vi inte kom hem förrän lite efter 20. Då var vi så hungriga att vi var bara måste göra hamburgare a la lux. Så det gjorde sambon medans jag bytte på Sam, och gjorde iordningen maten åt honom medans vi busade lite vid bordet. Sen åt vi lite och Sam var på värsta bushumöret. Och hade massa söta ljud för sig. Älsklingskiddo! Så nu somnade han på två röda hos mig, supermysigt. Och nu skall vi ha lite godiskväll och filmkväll jag och stora kärleken. Det är mys det på fredagskvisten. Först mys hela familjen sedan fortsatt mys när lillälsklingen sover så sött.

Shoppade som vanligt alldeles för mycket på köpcentret ikväll. Det blev en tröja från Levis till mig, och en bolero. Sedan en snygg scarves. Och en jeanskjol. Really nice. Sambon hittade med lite smått och gott. Och till Sam blev det såklart mest. När jag gick runt och provade kläder till mig själv på HM så gick sambon med Sam i vagnen bort till barnavdelningen och plockade på sig en massa fint som han minsann skulle köpa till Sam. Världens sötaste!

Så det blev en fin stickad längre tröja. Tre bodisar, 3 byxor, två pyjamaser och strumpor. Bilder kommer imorrn. Nu orkar jag inte och vill helt enkelt ha myskväll med sambon min!

Trevlig fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: LindA

åh härligt med massa shopping, det e aldrig fel. trevlig lördag!

kram

2009-06-13 @ 20:04:54
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0