Sovmorgon.

Hade sovmorgon lite längre än vanligt idag, till hela 08.30 wow!

Bebisfikan igår var verkligen jättelyckad, vi blev 7 mammor med bebisar. Superduper, det får vi verkligen göra om! Jag var uppe och köpte jordgubbar innan och efterrätt till Sam. Och så skulla jag köpa nya marabou med jordgubbar, men det hade ej kommit ut ännu. Segt jag som var så sugen! men det fick bli jordgubbar och magnumglass med vit choklad och jordgubbar istället, det gick bra det med!

Idag regnar det, och det kan ju vara skönt på sitt sätt eftersom vi får en dag inne. Minns inte sist när vi var hemma en dag och inte umgicks med någon. Det har varit full rulle och träff med diverse vänner ett bra dag nu, och det är jättekul! Men idag blir det till att mysa inne och se till hemmet. Det behövs. 

Nu skall jag fixa iordning mig här, och sedan blir det till att mysa. Mysigt en regnig dag eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0