Wanted.

Vi är hemma igen. Gick både dit och hem i blåst och regn, Sam var vaken på vägen dit och kikade ut från vagnen efter en minimal tupplur då vi skulle iväg var jag tvungen att klä på honom och då vaknade han, stackarn. Men utan minsta pip så gav vi oss iväg. Vi åt jättegoda knäckemackor med gul paprika, leverpastel och tomat. Mumma! Drack te och snackade gojs. Sam röjde runt bland E:s leksaker och var ganska så vild så E flyttade till en annan filt, han är ju 2,5 mån yngre och inte lika vild ännu hehe. Sedan när de lekt så fick Sam mat och var verkligen vrålhungrig, lekte lite till och vi babblade på lite mera innan Sam var så trött att han somnade när vi skulle hemåt, perfekt läge att rulla hem igen, på med regnskydd så var det riktigt gott i vagnen, inte riktigt liak gott utanför vagnen, men med vindtät goretex jacka så går allt finfint. Och desto skönare är det när man kommer in i värmen igen.

Ändrade planer för helgen, bvc tyckte att vi skulle vänta lite tills till det läkt ihop helt med att vara med på babysim, så då gör vi det. Får se om vi kan hoppa med en annan grupp eftersom vi ju har betalt 1300kronor för 8 gr då vill vi att Sam skall vara med alla gånger och plaska runt såklart. 

Medan Sam sover så passade jag på att kika på lite kläder från HM som jag blev sugen på. Det är lätt att sitta hemma och spana, men jag fönstershoppar mest, jag skall inte beställa. Eller jo kanske. Men titta kan man ju alltid. Ibland räcker ju faktiskt det, iaf för stunden. 

 

Hörreni, ni är ju förresten sämst på att kommentera. Tänk så mycket roligare det vore om ni skrev något till mig nu när jag skriver så mycket till er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0