Yah!

Vilken härlig dag! Skall snart ha picnic med 7 andra mammor och bebisar. Eftersom mammagruppsträffarna är slut, så får man se till att ordna dem själv, så det gjorde jag! Och nu är nästan alla med. Så 7 mammor here we come!:)

Och vet ni vad jag längtar... ikväll skall jag äntligen äta mina 4 veckors gamla ostbågar. Ja helt sjukt gott är det.
Vill du själv testa:
Recepter: Köp en påse, öppna den och låt stå 4 veckor. Ät sedan och njut. Då är de sådär härligt sega att man får använda tång för att dra isär dem! Yammie! Jag lär vara något rubbad. Men det bjuder jag på!

nu fixa med maten för älsklingen, sedan och inhandla frukt och gott till picnicen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0