Älskar gröt.

Vår sötnos älskar havregröten han börjat smaka. han skrattar och ler samt har en massa roliga läten för sig närr  man ger honom några skedar. Att maten skulle slinka ner så lätt det trodde jag inte. Nå jag kanske bara träffat rätt i barnmatsdjungeln, vi får se med de andra smakerna om de är lika goda.

Var ute på en promenad innan idag, det kändes varmare i luften med så det var skönt. Jag längtar verkligen efter våren nu, men vem gör inte det egentligen?

Imorrn är det mammagrupp och på fredag är det hantverkarna som kommer hit samt att jag skall till bvc och väga och mäta Sam. I helgen skall vi få lite besök och helt galet fort går veckorna. Sam är 18 veckor idag. Sötaste älsklingen!

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Nina

det är verkligen en djungel av mat. heh.. skönt att han gillade någe iaf. men det kommer nog mer å mer. vi ska börja med smakisar om en mån lite drygt. så skoj! ;D

2009-03-05 @ 14:42:51
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0