Äntligen.

Vet ni vad jag gör? JO jag bränner ut- alla foton jag har på en dvdskiva. Eller kopierar dem iaf. Det känns som att det är på tiden, och jag skulle aldrig förlåta mig själv om datorn bar packade ihop och mina foton inte gick att få tag i.Alla bilder på mig, det är ju skitsamma, men på Sam, från graviditet och från förlossning och framåt, jag skulle boktavligen svimma tusen gånger om fall alla bilder gick förlorade.
De har hänt förr att datorn bara sagt goodbye och så sitter man där med skägget i brevlådan. Men denna gången skall jag inte behöva gråta vid min laptop.

Dagen, har varit finnemang. Lite sällskap av mammatjejerna, en långpromenad i det fina vädret och Sam hade sin nya fina göra Pop-mössa på sig, grön är verkligen skönt en färg jag gillar starkt. Annars har vi mest busat, och sett familjen annorlunda, tycker de är så häftiga.

Imorrn kommer rörmokarn på morgonen och andra hantverkare på eftermiddagen, det värsta med dem är att man ju aldrig vet när de kommer. Är ju bebisträff med som var så himlans kul sist, som jag helst inte vill missa, allt beror på the hantverker. Nej nu skall jag göra som min underbare son, stänga mina gröna.

Nattie.

Bjuder på lite bilder från dagens sötaste sötnos. Min vän Emma har lärt mig hur man kan göra lite kollage med text så man skyddar bilderna lite iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0