Dags att sova.

Sam sover sedan en timme tillbaka och jag sitter o kollar lite om vår hemtelefon på datorn intill honom. Sambon har deckat i soffan. Vi har ätit god mat och myst, det är så perfekt att man tar tillvara på alla dagar och inte bara helgen, för alla dagar är lika mycket värda eller hur?
Jag märker att Sam är i en period då han är mer lättväckt än tidigare och nyss rörde han sig massa här bredvid och vaknade till lite snabbt. Så jag skall släcka ner här nu så han få riktig ro att sova. Dessutom är det skönt att somna tidigt eftersom jag går upp tidigt varje morgon. Då sover man ju på rätt timmar, eller de som ger mest iaf. Kanske ett bra skönhetsknep?
Imorrn kommer svärföräldrarna, och sedan börjar den stora renoveringen av badrummet. Så om jag inte är lika aktiv på några dagar så vet ni varför.

Bjuder på en bild på mig och vårt gullebarn. Sam har sin apbody från småfolk, och en esskanapp med apa på också, och sin lilla dinglisnapphållare. SötSam.

Sovgott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0