Glömde...

skriva att Sam blev 20 veckor igår. Tiden bara flyger iväg!
Tänk 60 veckor av total kärlek. Ja jag var kär redan när vi fick plusset på stickan!
Idag har vi gått till babyland med Jill. Handlade hörselskydd och dinglisnalle och dinglisnapphållare samt nya nappar!

Sen har jag fixat lite och så var Gabby över på fika senare ikväll.Hennes mage växer s det knakar, men hennes bebbe ville ej sparka när jag kände, minns att Sam aldrig sparkade när andra kände heller.Busar!

Nu har vi ätit stroganiff, och Sam fik testa broccoli men det tyckte han var äckligt! Däremot gillar han mango och päronpureer,.ja man får inte vara dum:=)

Nu sover han i min famn, älskade barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0