Gung gung gunga.

Medan sambon var inne på jobbmöte gick jag och Sam till en kompis i mamamgruppen och fikade.
Sam testade L:s gunga som var automatisk, han tyckte den var jättekul och gugade som bara den.
Vi fikade lite snabbt, var där bara en kort stund för att komma ut en sväng, skönt att komma ut en stund.
Och Sam tyckte det var jättekul med deras hund också. Sötkillen!

Nu vilar han på babygymet och har fått testa lite potatis idag, han var svårtolkad om han gillade det eller inte.
han lät glad, men såg mindre nöjd ut på minen, haha. Sötaste!

Vi kikar badrumsgrejs nu, det är en hel vetenskap det, Puh! Men det kommer bli så snyggt, skall bli skönt när det är klart så man slipper ha att göra med hantverkare, de är ju omöjliga att få tag på.

Annars har helgen varit skön, har haft lite besök och snart kommer sambons familj på besök över en vecka, sen kommer min tätt efter, så mycket besök och mycket planerat denna veckan. Lite hantverkarbesök i veckan, sen skall vi till Uppsala och på mammagrupp och så har jag bestämt träff med en av sambons vänner för en promenad, men det blir bara en snabbis, har inte så mycket tid just den dagen, det är så mycket att ringa runt och fixa med hela tiden. Puh!

Nu skall jag mysa med min stora grabb, ta mig en kopp te och vänta tills Sam vaknar. Han skrattade som en tok åt sin pappa nyss, haha han är hans stora idol! han är så nyfiken på allt och vill kolla på allt hela tiden. Finaste pojken i världen,
Vi älskar dig Sam.

Hoppas ni får en trevlig söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0